Monday, August 10, 2009

penat!

ari ni la ari plg pnat skali..
dlam la smalam tdio lmbt syok sgt duk layan manga smp xsedar jam dah kul 4...
then pepagi lahnat nak kna bgun pegi kelas lak..
haha..
walaupon aku xpegi sbenar nye..bgun pagi,mandi2,start keta pegi umah sewa,tarik selimut then tido balik..haha

da tgh ari cmtu,bru le aku teringat..
borang pendaftaran utk koko xanto lagi..dlam byk2 modul nape la aku kna carry kokorikulum..
cb betul...sib baik borang dah isi,amik keta masuk poly,konon nya pas anto boley la balik..
ckap2 ngan lecturer situ,dia suh pi mintak cop pengesahan PA(pensyarah kelas) plak..

zzz,then pi cari PA kat kampus elektrik..
naik tgkt 2 xda..naik tgkt 3 pon xda,then trun balik tgkt 2 pegi bilik UPD ( unit pengurusan data)
tnya sapa PA aku sem nih..then trun balik tgkt 1...last2 jmpa kat ujung kampus....
sikit punya jauh dia menyorok..

dah siap ape suma menatang cop,patah balik pegi jabatan koko.anata borang suma.then pegawai kat situ pggl aku masuk bilik..adess...

dier tnya sem ni nak masuk kelab ape pulak..
(cik ni mcm perli aku je..mentang² aku amik modul ni dua kali)
letak sy kat kelab pengguna jela cik (haha,mcm senang je kelab nih)

jam dlam kul 2 cmtuh,pegi bank islam jap..cucuk duit tgk loan dah masukk
yeahhh,trus aku bwak kluar 1k..
balik rumah gerak my bro,then pegi kedai ekzos..
hahaha



rambang mata aku tgk menatang ni!



Kelisa kesayanganku!


Yeay! dah siap

lame jgak aku tggu ekzos ni siap...tapi xpe...hasil nya berbaloi...xkisah la lepas nih org nak ckap ape ke..bunyi xbest ke...xsedap ke..janji aku suka...hahah...

ni xabis lagi ni nak perabih kat sygku nih..ari khamis ni plak smbg..pasal ari khamis xda kelas..yeahhhhhh!!!

4 comments:

  1. bawak i jalan2 kat ipoh yeeeeeeeeeeee~
    ;pp

    ReplyDelete
  2. haha..
    cm la fie sudi naik kete wan..
    =p

    klu dtg call je..
    dgn pantas wan dtg ambil..
    haha

    ReplyDelete
  3. uehh. @@
    kerete kereteee @@
    nk kelisa. haha.
    eh fie je? sya tak? o.o
    btw sya da post the thing yg wan nk bacee

    ReplyDelete
  4. haha..
    sya xpenah dtg ipoh pon..
    cm ne wan nak bawak..
    =p

    ReplyDelete